Voor meer informatie of een kantoor in uw regio
NLG werkt samen met uw advieskantoor. Uw advieskantoor is het eerste aanspreekpunt bij vragen, het aanvragen of wijzigen van een verzekering, een schademelding of klacht. In onderstaande tabel vindt u de afgesproken maximale reactietermijn. Natuurlijk streven wij én onze aangesloten advieskantoren altijd naar een zo snel mogelijke reactie.
Bij onvoorziene situaties zoals een grote storm of ramp kan de reactietermijn langer zijn.
Onderwerp | Reactietermijn |
Beantwoorden van informatieverzoeken over bestaande en nieuwe verzekeringen | Binnen 10 werkdagen |
Accepteren van nieuwe verzekeringen en het wijzigen van en opzeggen van bestaande verzekeringen | Binnen 10 werkdagen |
Verstrekken van verzekeringsdocumenten, zoals polisbladen en verzekeringsbewijzen | Binnen 10 werkdagen |
Schadebehandeling | Binnen 10 werkdagen |
Verzekeringsuitkering | Binnen 10 werkdagen |
Klachtbehandeling, ontvangstbevestiging | Binnen 2 werkdagen |