Voor meer informatie of een kantoor in uw regio

Neem contact op

Reactietermijn

NLG werkt samen met uw advieskantoor. Uw advieskantoor is het eerste aanspreekpunt bij vragen, het aanvragen of wijzigen van een verzekering, een schademelding of klacht. In onderstaande tabel vindt u de afgesproken maximale reactietermijn. Natuurlijk streven wij én onze aangesloten advieskantoren altijd naar een zo snel mogelijke reactie.

Bij onvoorziene situaties zoals een grote storm of ramp kan de reactietermijn langer zijn.

Onderwerp Reactietermijn
Beantwoorden van informatieverzoeken over bestaande en nieuwe verzekeringen Binnen 10 werkdagen
Accepteren van nieuwe verzekeringen en het wijzigen van en opzeggen van bestaande verzekeringen Binnen 10 werkdagen
Verstrekken van verzekeringsdocumenten, zoals polisbladen en verzekeringsbewijzen Binnen 10 werkdagen
Schadebehandeling Binnen 10 werkdagen
Verzekeringsuitkering Binnen 10 werkdagen
Klachtbehandeling, ontvangstbevestiging Binnen 2 werkdagen