Voor meer informatie of een kantoor in uw regio
NLG werkt samen met advieskantoren. Het advieskantoor is uw eerste aanspreekpunt bij vragen, het aanvragen of wijzigen van een verzekering, een schademelding of klacht.
U kunt tijdens kantooruren contact opnemen met uw advieskantoor via de telefoonnummers op deze pagina (lokaal tarief en eventuele kosten voor het gebruik van een mobiel nummer). U krijgt dan direct een van de medewerkers aan de lijn. De wachttijd is meestal korter dan 2 minuten.
Wilt u contact met NLG Verzekeringen opnemen, dan kan dat telefonisch of schriftelijk. Wij zijn bereikbaar op 088-2016900 (lokaal tarief en eventuele kosten voor het gebruik van een mobiel nummer). Ons e-mailadres is info@nlg-verzekeringen.nl
Voor spoedeisende en dringende zaken adviseren wij u altijd contact opnemen met uw adviseur.
Let op: heeft u te maken met schade door ziekte, overlijden, pech of ongeval? Neem dan eerst contact op met de alarmcentrale van uw motorrijtuigenverzekering of reisverzekering.
Openingstijden NLG Verzekeringen
Maandag t/m vrijdag 8.30 – 12.30 en 13.30 – 17.00 uur.
In onderstaand overzicht vindt u de reactietermijnen. Natuurlijk streven wij én onze aangesloten advieskantoren altijd naar een zo snel mogelijke reactie. De reactietermijn begint zodra wij uw verzoek hebben ontvangen.
Bij onvoorziene situaties zoals een grote storm of ramp kan de reactietermijn langer zijn.
Onderwerp | Reactietermijn |
Beantwoorden van informatieverzoeken over bestaande en nieuwe verzekeringen | Binnen 10 werkdagen |
Accepteren van nieuwe verzekeringen en het wijzigen van en opzeggen van bestaande verzekeringen | Binnen 10 werkdagen |
Verstrekken van verzekeringsdocumenten, zoals polisbladen en verzekeringsbewijzen | Binnen 10 werkdagen |
Schadebehandeling | Binnen 10 werkdagen |
Verzekeringsuitkering | Binnen 10 werkdagen |
Klachtbehandeling, ontvangstbevestiging | Binnen 2 werkdagen |